Twoje paznokcie potrzebują wizyty u kosmetyczki, ale nie wiesz, który salon w Katowicach wybrać? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę!
Cena manicure
Cena usługi jest często podstawowym kryterium wyboru salonu kosmetycznego. Warto oczywiście porównać koszt manicure w Katowicach w różnych miejscach. Raczej nie wybieraj jednak tych najtańszych ofert, znacznie odstających od pozostałych – może to oznaczać, że pozornie atrakcyjna cena to również niska jakość usługi.
Czystość i higiena
Na wizytę warto umawiać się na miejscu – przy okazji można zobaczyć, czy salon jest czysty. Kurz i brud na pewno powinny spowodować, że zaświeci Ci się w głowie czerwona lampka! Podczas samego zabiegu powinny być używane narzędzia i akcesoria sterylnie czyste lub w ogóle jednorazowe. Zwróć na to uwagę, bo w innym razie ryzykujesz zakażenie się groźnymi chorobami!
Rodzaj świadczonych usług
Znalazłaś salon kosmetyczny, który odpowiada Twojemu budżetowi oraz zachowuje standardy czystości? Sprawdź, czy aby na pewno świadczy usługi wybranego przez Ciebie rodzaju manicure’u! Często salony specjalizują się w określonych technikach, podczas gdy z innych całkowicie rezygnują. Upewnij się zawczasu, czy wykonasz wymarzony manicure właśnie w tym miejscu, zaoszczędzisz w ten sposób czas i unikniesz rozczarowania.
Kwalifikacje i doświadczenie kosmetyczki
Zależy Ci na usłudze na najwyższym poziomie? Profesjonalne salony kosmetyczne zatrudniają świetnych pracowników – doświadczonych i z odpowiednimi kompetencjami. Często na ich poparcie mogą zaprezentować dyplomy i certyfikaty ukończonych kursów i szkoleń, które chętnie rozwieszają na ścianach salonu.
Jeśli Twoja kosmetyczka nie może pochwalić się potwierdzonymi dokumentami kwalifikacjami, sama cena usługi powinna być niższa. No i koniecznie sprawdź opinie klientów!
Opinie klientów
Na koniec zwróć uwagę również na opinie dotychczasowych klientów. W pierwszej kolejności polegaj na tych, które usłyszysz na żywo, od znajomych lub opuszczających salon osób, dopiero w dalszej przeczytaj zdanie internautów. W sieci, gdzie każdy jest anonimowy, często wypowiadają się „klienci”, którzy nigdy nawet nie odwiedzili danego miejsca. Internetowe opinie zawsze traktuj z przymrużeniem oka – jednak im jest ich więcej, tym bardziej są wiarygodne.