jak szybko odchudzić nasz brzuch

0
38
jak szybko odchudzić nasz brzuch

Kiedy zdarza się nam przybrać na wadze, najczęściej tyjemy w okolicach ud i brzucha. To właśnie tam kumuluje się tłuszczyk i niestety właśnie stamtąd najtrudniej go zgubić. Ale oczywiście nie jest to niemożliwe, wymaga tylko wiele samozaparcia. Stosując się do kilku dobrych rad można w zaledwie kilka dni zgubić zbędny tłuszczyk. Szybkie odchudzanie brzucha warto rozpocząć od ćwiczeń.
Jeśli lubimy chodzić na siłownię, tym lepiej dla nas. Na siłowni znajdziemy wiele przyrządów, które ułatwią nam zgubienie zbędnych kilogramów. Możemy ćwiczyć na bieżni lub rozciągać się na innych aparatach. Warto jednak wykonywać te ćwiczenia pod okiem instruktora.
Wiele siłowni oferuje nam również specjalne grafiki i możliwość zapisania się na zajęcia. Wybieramy te, które najbardziej nas interesują, a wiec zajęcia na płaski brzuch lub jędrne pośladki. W ofercie każdej siłowni znajdziemy co najmniej dziesięć różnych opcji, warto więc się nimi zainteresować. Wbrew pozorom zaledwie kilka wizyt na siłowni pozwoli nam na ładne wyrzeźbienie sylwetki bez specjalnego wysiłku. Wizyta na siłowni trwa średnio godzinę i piętnaście minut. Trzy wizyty w tygodniu pozwolą nam na przyspieszenie metabolizmu i stopniowe osiągnięcie wymarzonej wagi.
Jeśli marzy się nam szybkie odchudzanie brzucha, powinniśmy przestać pić słodzone napoje. W sklepach znajdziemy całe mnóstwo soków, nektarów czy napojów gazowanych, w których znaczna i przeważająca część to właśnie cukier. Odkłada się on w komórkach głównie w okolicy brzucha i ud powodując tak zwaną oponkę czy cellulitis. Natychmiast zaprzestańmy kupowania i picia tego świństwa. W zamian za to zacznijmy pić wodę. Jeśli nie odpowiada nam naturalny jej smak, możemy wkroić do niej kilka plasterków pomarańczy lub cytryny, wrzucić listki mięty i melisy. Dzięki temu woda zyska cudowny smak i aromat, dzięki czemu łatwiej po nią sięgniemy. Możemy także przygotować samodzielnie kompoty. Świeże owoce zalewamy wodą z łyżką miodu i gotujemy aż do wrzenia. Kompoty są idealne na gorące dni, smakują wyśmienicie i przypominają nam smak dzieciństwa. Zawsze możemy kupić jabłka lub gruszki, albo gotowe mieszanki malin, truskawek i jagód w postaci mrożonek.
Szybkie odchudzanie brzucha warto poprzeć ćwiczeniami przed snem. Połóżmy się wygodnie na podłodze, ręce wzdłuż ciała, a następnie ugnijmy nogi w kolanach. Podnośmy i opuszczajmy miednicę napinając jednocześnie zarówno mięśnie brzucha, jak i pośladki. To ćwiczenie wykonane trzydzieści razy przed snem przez kilka dni z rzędu pozwoli nam ładnie wyrzeźbić zarówno nasz brzuch, jak i ujędrnić pośladki.Odchudzanie brzucha należy również poprzeć czerwoną herbatą. Nie od dziś wiadomo, ze ma ona wybitne właściwości pozbycia się tłuszczyku z organizmu. Szklanka czerwonej herbaty przed snem nie tylko nas uspokoi i wyciszy, ale też pomoże w walce ze zbędnymi kilogramami i zgromadzonym tłuszczykiem.
Odchudzanie nie jest proste i szybkie, jednak dzięki kilku trikom uda się nam trochę szybciej osiągnąć zamierzony efekt. Ćwiczmy, odstawmy słodycze i pijmy dużo wody, a już po dwóch tygodniach powinniśmy dostrzec rezultaty.

www.muscular.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ